Рубрика: «Ձմեռային ճամբար 2023»

«Ձմեռային ճամբար 2023»

  • Հայրենագիտական ինչ կանգառներ են եղել երեք օրում։
    Մենք այցելեցինք՝Արուճի Քարավանատուն, Թալինի թիվ 1 հիմնական դպրոց ,Մհեր Մկրտչյանի թանգարան ,Ասլամազյան քույրերի թանգարան
  • Ինչ եկեղեցիներ այցելեցինք։
    Ճամբարի ընթացքում այցելեցինք Թալինի Սուրբ կաթողիկե եկեղեցի, Յոթ վերք եկեղեցի
  • Ամենահետաքրքիր խաղը, որ սովորեցիր։
    Ամենահետաքրքիր խաղը Զիպ — զապն էր։
  • Ում հետ մտերմացար կամ ինչ նոր ընկեր ձեռք բերեցիր։
    Բոլորին ճանաչում էի և ավելի մտերմացա նրանց հետ։
  • Որ արվեստանոց-արհեստանոց հավանեցիր։
    Ամենաշատը հավանեցի Գյումրիկների արհեստանոցը։
  • Ամենատպավորիչ պահը (պատմիր)։
    Ամենատպավորիչ պահը այն էր երբ բոլորով շրջում էինք քաղաքով։Գյուրին շատ գեղեցիկ քաղաք էր։
  • Քո ֆոտոպատում (ֆոտոշարը):
    https://youtu.be/ydtM9cPANrQ
  • Ինչը կփոխեիր ճամփորդության մեջ։
    Ճամփորդության մեջ ես ոչինչ չէի փոխի ինձ շատ դուր եկավ ամեն ինչ։
  • Առաջարկներ։
    Առաջարկում եմ ավելի հաճախ կազմակերպել նման ճամբարներ։

Автор:

Ես Յանան եմ։ Ես սիրում եմ լողալ, նկարել, ճամփորդել ընկերներիս հետ։

Оставьте комментарий